صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
جمعه, 21 اردیبهشت, 1403

اجرای نمایش حسنک در محله ملا زینال و احمد آباد تبریز

نمایش حسنک به کارگردانی “توحید شکری ” و در محله‌ی ملازینال و احمدآباد تبریز که از مناطق کم برخوردار این شهر محسوب می‌شود اجرا شد.

به گزارش صاحب دیوان، دومین نمایش و برنامه از سری برنامه های ایران یکصدا در محله ملا زینال تبریز و در کانون پرورشی فکری کودکان این محله با حضور کودکان و نوجوانان و با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شد.

این رویداد در راستای ارتقای سواد هنری در محلات هدف طرح، گسترش فرهنگ و هنر بومی، توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، ارتقای سطح فرهنگی در محلات حاشیه‌نشین، کمک به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

براساس این گزارش، هویت و سبک زندگی اسلامی و ایرانی، امید آفرینی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شور نشاط اجتماعی و مشارکت های مردمی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی و انسجام اجتماعی از موضوعات در نظر گرفته شده برای طرح ایران یکصدا است.

گفتنی است آموزش عمومی و ایجاد شناخت در زمینه آموزش های هنری، استعدادیابی، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی هنرجویان مراکز آموزش هنر ساکن محلات هدف و ظرفیت سنجی هنری محلات هدف در راستای تشکیل بانک اطلاعات از اشخاص و گروه های فعال هنری رویکرد و هدف غایی و مورد انتظار از اجرای این طرح باید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت