صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
جمعه, 7 اردیبهشت, 1403

نمایش عروسکی پهلوان هیبت در تبریز

نمایش عروسکی پهلوان هیبت به همت موسسه فرهنگی هنری هما و هنرستان هنر‌های زیبای میرک در تبریز به روی صحنه رفت.

نمایش عروسکی پهلوان هیبت به نویسندگی محمد ملکی اصل، نمایشی کودکانه و آموزشی است که روحیات و اخلاقیات پهلوانی و فرهنگ اصیل ایرانی را تداعی می کند.

این نمایش به همت دانش آموختگان هنرستان هنرهای زیبای میرک تبریز و موسسه فرهنگی هنری هما از هفتم خرداد ماه به روی صحنه رفته است.

از عوامل اجرایی این نمایش می توان به صبا فربد یار، احسان نامور، علی روشی، حامد تقی زاده، امیرعلی سلامی، مهدی تاپدوغی، آرین قاسمی و مهدی خالقی(عروسک گردانان)، میلاد شریف نژاد(کارگردان ),وحید رحیمی (استاد راهنما)، پارسا صمدی و نیکو شجاعی (دستیار کارگردان )، آیتک مطلوبی(منشی صحنه )، یاسمین کریمی زاده(طراح عروسک )، حدیث پور محمدی(طراح پوستر و بروشور )، رامین رحیمی ( طراح صحنه )، کیا اصغری(نورپراز و مدیر صحنه )، عرفان زردهی(ساخت تیزر), مرسل زارع (ضبط سایه) و امیر علی کریمی (روابط عمومی و عکاس نمایش) اشاره کرد.

از صداپیشگان این نمایش نیز می توان به فیروز عاقلی، سید سجاد راسی هاشمی، رامین ریاضی، رحیم عباس زاده، محمد ملکی اصل، حامد غفارپور، فیروزه نعمتی و منیژه نظمی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این نمایش از هفتم خرداد ماه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۸ در محل موسسه فرهنگی و هنری تبریز (موسسه الف ) در سالن مستقل اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت