صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 15 اردیبهشت, 1403

عصر شعر مبشّرات در تبریز

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری عصر شعر مبشّرات ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: این محفل ادبی ٢۴ فروردین ماه در مسجد کبود تبریز به یاد قدس شریف برگزار می شود.

حسن گلی افزود: جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت تبریز از ساعت ١۶ روز پنج شنبه ٢۴ فروردین ماه گردهم جمع می شوند تا واژه های شاعرانه خود را نذر رهایی قدس شریف کنند.

وی ادامه داد: ندای جاودانه پیامبر اعظم ( ص) که فرمودند: من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین، فلم یجبه فلیس بمسلم» همواره ایام، مورد توجه مردم غیرتمند آذربایجان به ویژه جامعه فرهنگی و ادبی تبریز بوده و همیشه به انحاء مختلف همراهی خود با مظلومان عالم و بیزاری خویش از مستکبران و غاصبان حقوق و سرزمین مسلمین را فریاد زده اند.

گلی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، امسال علاوه بر تداوم سیاست‌های ضد اسلامی و ضد انسانی خود در سرزمین های اشغالی فلسطین، در صدد تحرکات و توطئه های ضد ایرانی در منطقه قفقاز نیز است.

وی تاکید کرد: از جمله رسالت های مهم اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف است و در این راستا شاعران همواره پیشقدم بوده اند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از عموم مردم و علاقمندان به فرهنگ و ادب برای حضور در محفل ادبی مبشرات دعوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت