صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
سه شنبه, 18 اردیبهشت, 1403

حزب رفاه و سلامت در آذربایجان‌شرقی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

طی مراسمی با حضور نمایندگان و مدیران کشوری و استانی در تبریز، فعالیت رسمی حزب رفاه و سلامت این استان آغاز شد.

به گزارش صاحب دیوان، شهرام دبیری، دبیرکل حزب رفاه و سلامت، در مراسم معرفی و آغاز به کار این حزب که در روز سه شنبه 17 بهمن ماه برگزار گردید، هدف اصلی شکل‌گیری مجموعه را تحقق آرمان‌های استانی و ارتقا جایگاه تبریز در سطح کشور عنوان کرد. چرا که استان آذربایجان شرقی در سال‌های گذشته نتوانسته است آن‌طور که باید در شاخص‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به جایگاهی که شایسته آن است، برسد.

با توجه به اولویت مسائل مربوط به سلامت برای آحاد مردم و اهمیت رفاه در جامعه، تشکیل حزب رفاه و سلامت به منظور رفع مشکلات موجود در این حوزه، فارغ از هر جناح سیاسی، صرفا در جهت رضایت‌مندی مردم لازم و ضروری بود. این حزب علاوه بر مسائل رفاه و سلامت در سایر زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهر تبریز به منظور ارتقاء امید به زندگی مردم این شهر فعالیت خواهد کرد. همچنین به پیگیری مطالبات منطقه‌ای و پروژه‌های عقب افتاده تبریز جهت پیشرفت و ترقی استان آذربایجان شرقی در کشور خواهد پرداخت.

دبیری با اشاراه به اینکه تشکیل حزب رفاه و سلامت ارتباطی با موضوع انتخابات ندارد، افزود : اهداف این حزب طولانی مدت است و هدف غایی آن اتخاذ تصمیمات عاقلانه در جهت جل مسائل و مشکلات موجود و ارتقای کیفیت خدمات سلامت و رفاه و سایر امور مهم مردم جامعه می‌باشد.

علیرضا رحیمی سخنگوی حزب رفاه و سلامت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت تشکیل احزاب در جامعه به عنوان یک رابط بین نیاز و خواسته مردم و قانون گذاران گفت: حزب چرخ دنده دموکراسی است و فعالیت‌هایی که در این مجموعه صورت خواهد گرفت به دور از سیاست های چپ و راست بوده و صرفا حول رشد استان برنامه‌ریزی خواهد شد. اقدامات لازم جهت تشکیل این حزب در تبریز 5 سال پیش آغاز شد و امروز بعد از طی کردن تمامی مراحل آن به عنوان یک تشکیلات شناسنامه دار رسما کار خود را آغاز کرد.

رحیمی در ادامه سخنان خود عنوان نمود : تشکیل احزاب در یک جامعه به دنبال احساس نیاز در جامعه انجام می‌گیرد. حزب رفاه و سلامت شهر تبریز نیز با هدف شناسایی و رفع مشکلات مختلف حوزه سلامت تشکیل گردید و امید است با تکیه بر اعتقادات جامعه، بتواند یک بستر مناسب برای ساختار سازی، نخبه سازی، فرهنگ و سلامت جامعه باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت