صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
سه شنبه, 18 اردیبهشت, 1403

انتخاب هیات رییسه جدید خانه مطبوعات آذربایجان شرقی

هیات مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی در نخستین نشست رسمی خود پس از انتخابات هفته گذشته، هیات رییسه را انتخاب کردند.

منتخبان دور هفتم خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به احمد مرادپور به عنوان مدیر خانه رأی دادند. همچنین برای ریاست هیأت مدیره با اکثریت آرا به «اسد بابایی بارنجی» رأی دادند.

در این انتخابات داخلی، «حمیده بردباری جراغیلی» نیز با اکثریت آرا برای سمت نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

«علیحسین حسنی توفیقی» هم با رأی اعضای هیئت مدیره، سمت خزانه دار را به عهده گرفت.

بر اساس این گزارش، در انتخابات هیئت مدیره هفتم خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان شرقی که هفته گذشته – هجدهم بهمن ماه- با مشارکت ۷۵ درصدی اعضا برگزار شد، در بخش مدیران مسئول، داود هوشیار با ۱۲۱ رأی و حمیده بردباری با ۱۰۱ رأی به عنوان عضو اصلی و مرتضی شفیعی با ۶۲ رأی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در بخش خبرنگاران، محمدرضا علی اشرفی با ۱۲۸ رأی، علی حسین حسنی توفیقی با ۱۰۵ رأی و مهدی جمالی با ۷۹ رأی به عنوان عضو اصلی و شاهین محمودی با ۵۸ رأی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در بخش نمایندگی روزنامه‌ها احمد مرادپور با ۱۲۸ رأی به عنوان عضو اصلی و علیرضا محمدپور با ۴۷ رأی به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شد.

در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها هم اسد بابایی با ۱۳۵ رأی به عنوان عضو اصلی و رضا حلیمی با ۴۳ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات نیز علی سلیمی با ۱۱۷ رأی و محمدحسن علملو با ۴۳ رأی به عنوان بازرسان اصلی و حمید حمیدی با ۲۵ رأی به عنوان بازرس علی البدل تعیین شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت