صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
دوشنبه, 31 اردیبهشت, 1403

رویداد رسانه ای “تبریزنگار”

نخستین رویداد رسانه ای “تبریز نگار” با محوریت موضوعی “ترافیک، اوقات فراغت، محرم در تبریز” میزبان نگاه اهالی رسانه به موضوعات مرتبط با شهر و شهرداری است.

به گزارش صاحب دیوان، رویداد رسانه‌ای تبریز‌نگار با اعلام موضوعات مورد نظر به شکل ماهانه و فصلی، فضایی برای دریافت نظرات و نگاههای اهالی رسانه تبریز در موضوعات مرتبط با شهر است.

مدیر ارتباطات و روابط‌عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این رابطه گفت: رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار” به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با همراهی روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز، فرصتی برای بیان دغدغه‌های شهری اصحاب رسانه است.

فرینوش اکبرزاده در خصوص اولین فراخوان رویداد تبریز‌نگار، ادامه داد: نخستین رویداد رسانه‌ای تبریزنگار به یه موضوع “ترافیک، اوقات فراغت و محرم در تبریز” برگزار می شود و که هر یک این سه موضوع، محملی برای استفاده از نقطه نظرات اصحاب رسانه و فرهنگ خواهد بود.

وی با اشاره به همراهی فعالان رسانه‌ای در دریافت بازخوردهای دقیق از دغدغه ها و خواست شهروندان، گفت: رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار” با موضوعات از پیش معرفی شده، پذیرای آثار رسانه ای روزنامه نگاران و اصحاب رسانه و فرهنگ خواهد بود.

اکبرزاده افزود: امروز بیش از هر چیزی منتظر نگاه صادقانه اصحاب رسانه و فرهنگ است که از رهگذر تعامل سازنده و همراهی در تعالی شهر، به ثمربخشی منتج می‌شود.

مدیر ارتباطات و روابط‌عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این رویداد، می توانند تا دهم شهریورماه، آثار خود را در ماه‌های تیر و مرداد، در  رسانه های متبوع منتشر و مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه، شماره تماس و لینک مطلب به شماره ایتای 09026756077 ارسال نمایند.

گفتنی است قالب های ارائه اثر، در این رویداد شامل خبر ، گزارش، گفتگو، یادداشت، کاریکاتور، گزارش تصویری، محتوای چندرسانه ای و اینفوگرافی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت