صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
یکشنبه, 9 اردیبهشت, 1403

تابستانتو با ورزش بساز

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار نفر از شهروندان جهت حضور در کلاس‌های تابستانی استعدادیابی ورزشی شهرداری ثبت نام کردند، گفت: بیشترین آمار ثبت نامی مربوط به رشته های ورزشی شنا و فوتبال است.

میر معصوم سهرابی اظهار کرد: در پی دستور شهردار تبریز برای اهتمام جدی مجموعه شهرداری به گسترش و توسعه ورزش، باشگاه شهرداری تبریز برای نخستین بار به منظور استعدادیابی، کلاس های ورزشی در رشته‌های متنوع با شعار «تابستونتو با ورزش بساز» برگزار می کند.

وی با اشاره به دستور شهردار تبریز جهت رایگان شدن تمامی امکانات ورزشی شهرداری برای شهروندان، تصریح کرد: گسترش ورزش در جامعه موجب افزایش شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود و بر همین اساس باشگاه ورزشی شهرداری تبریز کلاسهای تابستانی استعدادیابی ورزشی با هدف بهینه کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، والیبال، تکواندو، ژیمناستیک، کشتی، کاراته و شنا به صورت رایگان برگزار می کند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری با بیان اینکه حداکثر مهلت ثبت نام علاقمندان در این کلاس ها ۳۱ خرداد است، افزود: این کلاس‌ها از اول تیر در رده‌های سنی ۶ تا ۱۶ سال آغاز می شود.

وی در پایان گفت: تا امروز ۶ هزار نفر برای شرکت این طرح تابستانی ورزشی شهرداری تبریز ثبت نام کرده و بیش ترین آمار ثبت نامی در بین رشته های ورزشی مربوط به شنا و فوتبال است.

گفتنی است، این کلاس‌ها برای دختران و پسران در رده‌های سنی ۶ تا ۱۶ سال به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

علاقمندان به منظور ثبت نام در این کلاسهای تابستانی می توانند از ۱۰ تا ۳۱ خرداد به باشگاه ورزشی شهرداری تبریز واقع در مجموعه ورزشی شهید توانا در خیابان ورزش مراجعه کنند. همچنین متقاضیان حضور در این کلاسها برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۳۹۰۰۷۶ تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت