صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 15 اردیبهشت, 1403

احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز

شورای اسلامی شهر تبریز موافقت خود را با پیشنهادی شهرداری در خصوص احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز اعلام کرد.

به گزارش صاحب دیوان، در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی پارلمان شهری، که با هدف بررسی برنامه و بودجه‌ای سال آینده و همچنین اجرای پروژه‌های کلان عمرانی برگزار شد، با پیشنهاد شهرداری تبریز در خصوص احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور با ظرفیت ۱۵هزار نفر در تبریز موافقت شد. اعتبار پیشنهادی برای این طرح، در حدود 275 میلیار تومان می‌باشد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه این پروژه در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است، گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با وزیر محترم ورزش و جوانان و برنامه‌ریزی‌های اولیه، این ورزشگاه سرپوشیده به احتمال زیاد در محل مجموعه یادگار امام (ره) تبریز احداث خواهد شد. البته لازم به ذکر است که احتمال تغییر مکان احداث این ورزشگاه و انتقال آن به غرب تبریز نیز وجود دارد.

یعقوب هوشیار از آمادگی مجموعه برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه در ۴۵ آینده خبر داد و افزود: این پروژه در مساحتی بالغ بر هفت هکتار اجرا خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که در راستای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی، در سال‌جاری نزدیک به ۲۵ سالن ورزشی در بخش های مختلف شهر تبریز نیز احداث خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت