صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 6 مرداد, 1403

گروه کُر بازنشستگان کشوری استان آذربایجان شرقی

باحضور ۸۰ نفر از بازنشستگان؛ گروه کُر بازنشستگان کشوری استان آذربایجان شرقی پا بر سن گذاشت

با هدف توانمندسازی بازنشستگان زیرپوشش  گروه کُر بازنشستگان کشوری استان آذربایجان‌شرقی تشکیل شده و فعالیت های خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش صاحب دیوان و به نقل از روابط عمومی استان آذربایجان‌شرقی، گروه کر فرهیختگان کشوری پس از تشکیل و تمرین‌های مستمر، اولین آواز خود را در فرهنگسرای ۲۲ بهمن ارومیه در جمع خانواده‌های خود اجرا کرد.
بازنشستگان قطعات بسیار زیبای سنتی و ترکی آذربایجانی اجرا کردند که افراد بسیاری با آنان خاطره دارند. این اجرا بسیار مورد تشویق حاضرین و خانواده های آنان قرار گرفت.
گروه کر فرهیختگان به همت  «بنیاد فرزانگان» با هدف توانمند سازی و افزایش روحیه نشاط سالمندان تشکیل و تحت سرپرستی استاد آواز و سرپرست گروه موسیقی باریش  «مسعود امیر سپهر» آموزش و از شهریور ماه شروع به جلسات تمرین کردند.
فراخوان جذب گروه به پیشنهاد بنیاد فرزانگان توسط مدیریت بازنشستگی استان آذربایجان شرقی در خرداد ماه امسال انجام شد و درنهایت بیش از ۸۰ نفر از بازنشستگان عضو گروه کر شدند.
مسعود امیر سپهر در این باره با بیان اینکه، با افتخار آموزش گروه را به عهده گرفته است، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این گروه به یکی از موفق ترین گروه کر استان ارتقا یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت