صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 6 مرداد, 1403

نورافشانی آسمان تبریز به مناسبت میلاد امام علی (ع)

همزمان با ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، نورافشانی آسمان تبریز و ویژه برنامه روز پدر در نقاط مختلف شهر منجمله راه آهن برگزار می شود.

به گزارش صاحب دیوان، 13 رجب مصادف با میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر، از اعیاد بزرگ مسلمانان بخصوص مردم ایران بشمار می رود. به مناسبت این روز فرخنده، به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از ساعت 19 چهارشنبه ۴ بهمن ماه، از عمارت تاریخی ساعت تبریز و سایر نقاط شهر، نورافشانی انجام خواهد شد. همچنین مراسم این شب مبارک، از ساعت 19 الی 20 برگزار خواهد شد. مراسم نورافشانی، علاوه بر روز ولادت حضرت علی (ع)، در روزهای 18 بهمن ماه مصادف با مبعث پیامبر اکرم (ص) و 21 بهمن همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز انجام خواهد گرفت. ساعت برگزاری این مراسمات متعاقبا از سوی اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز اعلام خواهد شد.

ویژه برنامه روز پدر با همکاری شهرداری منطقه 6 در روز چهارشنبه راس ساعت 18 در ایستگاه راه آهن با حضور عموم شهروندان برگزار خواهد شد. شرکت در این ویژه برنامه برای عموم مردم تبریز آزاد است.

علاوه بر این، شهرداری منطقه 2 نیز به میمنت این روز فرخنده مراسم شادی و مولودی خوانی به همراه برنامه های متنوع دیگر را برای مردان، پدران و کادر درمانی و خانواده تعدادی از بیماران در بیمارستان رازی تبریز برگزار کرد. این برنامه شاد که با شعار “کنار مردانی که در روز پدر کنار خانواده نیستند” برگزار شد، مورد استقبال مدیریت و کادر درمانی این بیمارستان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت