صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
جمعه, 31 فروردین, 1403

سید قاسم ناظمی سکان فرهنگ استان آذربایجان شرقی را به دست گرفت.

به گزارش صاحب دیوان،پایگاه تخصصی تاریخ و فرهنگ آذربایجان،صبح پانزدهم بهمن ماه دکتر سید قاسم ناظمی از چهره های فرهیخته شهر تبریز که سابقه مدیدی در مدیریت های فرهنگی تبریز و تهران را در کارنامه خود دارد در آیینی با حضور حجه‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، علی غیاثی، مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و جمعی از مقام های دولتی و فعالان عرصه فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی، بعنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

ناظمی از مدیران باسابقه و خوشنام عرصه فرهنگ و هنر استان است و بیش از سه دهه سابقه فعالیت در مجموعه‌های فرهنگی و هنری استانی و کشوری را در کارنامه خود دارد.وی نویسنده و از چهره‌های شناخته‌ شده فرهنگ، هنر و رسانه است که سال‌هاست در نهادهای فرهنگی تبریز و تهران مشغول خدمت است. وی متولد 1347 در تبریز و فارغ‌التحصیل ارتباطات فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی دوره دکترای ارتباطات است.”خداحافظ سردار” یکی از آثار تالیفی ناظمی است که به روایت‌ها و خاطراتی از سردار عاشورایی آذربایجان، سرلشکر پاسدار شهید مهندس مهدی باکری پرداخته ‌است. این کتاب عنوان کتاب سال دفاع از مقدس را در سال ۱۳۷۶ از آن خود کرده است. باغ ملکوت، روح فرات، گیرنده منطقه جنگی و زیر چتر فردا از دیگر تالیفات مکتوب وی است.

صاحب دیوان،پایگاه تخصصی تاریخ و فرهنگ آذربایجان این انتخاب شایسته را به اهالی فرهنگ استان و جناب آقای دکتر سید قاسم ناظمی تبریک عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای این عزیز آرزوی توفیق می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت