صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
پنجشنبه, 9 فروردین, 1403

دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش صاحب دیوان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه استان برگزار می‌شود.

وحید حسین‌زاده افزود: دومین دوره جشنواره یاد شده در قالب «جایزه فیروزه» برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا بیستم دی ماه 1400 خواهد بود.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

حسین‌زاده با بیان اینکه جشنواره فیروزه در موضوعاتی مانند عروسک، نوشت‌افزارو‌ هدایای فرهنگی برگزار می‌شود، گفت: جشنواره یاد شده همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه و با هدف فرهنگ سازی تولید و مصرف برگزار می‌گردد.

وی افزود: توسعه فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت ‌های بومی در این حوزه، ارتقا و ترویج محصولات فرهنگی و هنری کاربردی با رویکرد کشف خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در استان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

آدرس دبیرخانه جشنواره برای ارسال فیزیکی آثار ، تبریز،‌خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، معاونت فرهنگی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت