صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
جمعه, 31 فروردین, 1403

توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت‌های سازمان است

برگزاری طرح “کتاب یار” با همراهی کتابفروشی‌های تبریز

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز بر گسترش و استمرار اقدامات مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در میان شهروندان تبریزی تاکید کرد.

به گزارش شهریار، بابک دانش پناه در خصوص لزوم توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: امروز در جوامع مختلف توجه زیادی به موضوع کتاب و کتابخوانی شده و در راستای توسعه فرهنگ و پیشرفت در حوزه های مختلف از آن استفاده می شود.

وی افزود: در همین راستا یکی از اولویت های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز که روی آن تمرکز داریم، کمک به توسعه کتاب و کتاب خوانی است. در روزهای اخیر نیز مرحله اول طرح “کتاب یار” به همین منظور آغاز شده که طی آن شهروندان، فرهنگ دوست تبریزی با مراجعه به کتاب فروشی های معتبر و ارائه کارت ملی نسبت به خرید کتاب و استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی اقدام کنند.

در اجرای این طرح و در هر مرحله ۱۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان یارانه از سوی شهرداری تبریز برای تشویق علاقه مندان برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است. نخستین مرحله از این طرح در دو فاصله زمانی ۵ تا ۱۰ اسفندماه و ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه (عیدانه کتاب) برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت