صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 6 مرداد, 1403

برگزاری رویداد جامعه‌پرداز در تبریز

رویداد جامعه پرداز به منظور تقویت فعالیت کنشگران فرهنگی و اجتماعی در عرصه خانواده، زن و جمعیت در تبریز برگزار شد.

به گزارش صاحب دیوان به نقل از ایسنا، این رویداد با هدف هم افزایی، گسترش آشنایی و تعامل مجموعه ها با یکدیگر و طراحی عملیات استانی بر اساس نظام مسائل خانواده مبتنی بر دستاوردها و تولیدات مجموعه های فعال در عرصه های جمعیت و فرزند آوری، ازدواج و کاهش طلاق در دو روز در دانشگاه تبریز برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: این رویداد، عرصه را برای فعّالان حوزه خانواده، جمعیت، ازدواج و کاهش طلاق برای گسترش آشنایی و تعامل مجموعه ها با یکدیگر، فراهم می کند.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: مخاطبین این رویداد مراکز مشاوره، مؤسسات خانواده محور، مساجد و هیئت های فعال در حوزه اجتماعی، مؤسسات خیریه خانواده محورفعال در حوزه ازدواج و طلاق، مراکز و کنشگران خاص واسطه گری ازدواج، اساتید و مؤثرین حوزه خانواده، مراکز فعال در سبک زندگی، مجموعه های علمی، تبلیغی، گفتمانی، پژوهشی و اندیشکده ها و گروه های جهادی خانواده محور بودند.

وی افزود: شناخت از ظرفیت ها و تولیدات مجموعه ها، استفاده از مربیان مسئله محور برای طراحی عملیات مسئله محور، ارائه تسهیلات برای طرح های مشترک منتخب رویداد، معرفی دستاوردها و تولیدات مجموعه های مخاطب در رویداد، معرفی مجموعه و تولیدات مجموعه ها در رسانه ملی، استانی و شبکه های اجتماعی از مزایای این رویداد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت