صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 6 مرداد, 1403

افتخار آفرینی هنرمندان کوچک تبریزی در مسابقات نقاشی آمریکا

«دیانا نوشاد» و «رونیا نوشاد» دو هنرمند ده و یازده ساله تبریزی در مسابقات نقاشی با موضوع فعالان محیط زیستی، صاحب رتبه و مقام شدند.

به گزارش صاحب دیوان، «سعیده ثابت نژاد» مدیر آموزشگاه حوض نقاشی در گفتگو با صاحب دیوان با اعلام این خبر گفت: هولدینگ آمریکایی که در زمینه محیط زیستی فعالیت می‌کند هرساله مسابقات نقاشی در رده کودکان برگزار می نماید، امسال نیز با توجه به مقامی که قبلا در این مسابقات کسب کرده بودیم، ایمیلی برای شرکت در این دوره از مسابقات دریافت کردیم و هنرجوهای حوض نقاشی نیز در این مسابقات شرکت کردند.

وی در مورد موضوع این دوره از مسابقات ادامه داد: این مسابقات در سطح جهانی برگزار می‌شود و موضوع این دوره معرفی فعالان محیط زیستی هر کشور بود.

ثابت نژاد با بیان اینکه آموزشگاه حوض نقاشی در مدت هفت سالی که فعالیت می‌کند عنوانین متعددی در مسابقات نقاشی کسب کرده است، ادامه داد: با تجربه شرکت در مسابقات قبلی، اینبار تصمیم گرفتیم به صورت گروهی در این مسابقات شرکت کنیم و با تحقیقی که با مشارکت خود هنرجوها انجام دادیم، نقاشی معرفی خانم هایده شیرزادی؛ فعال محیط زیستی که در زمینه بازیافت زباله فعالیت می‌کند، توسط دیانا نوشاد و رونیا نوشاد کار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با مشارکت چهار هزار هنرمند از سراسر جهان برگزار شد، گفت: هنرجویان حوض نقاشی بر پایه خلاقیت خود فعالیت می‌کنند و این اثر آنها نیز برنده لوح افتخار و جایزه نقدی از این مسابقات شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت