صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
پنجشنبه, 6 اردیبهشت, 1403

احمد حمزه زاده / آذربایجان شرقی آماده میزبانی از گردشگران تابستانی است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با تاکید بر وجود آب و هوای مناسب در فصل تابستان و ظرفیت استان از نظر جاذبه های گردشگری و تاریخی گفت: استان آذربایجان شرقی مهیای میزبانی از مسافران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی است.
به گزارش پایگاه خبری صاحب دیوان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده افزود: با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی تمامی دستگاه های اجرایی ستاد خدمات سفر با آمادگی کامل میزبان مسافران تابستانی خواهند بود. در این راستا به منظور رفاه حال مسافران و ارائه خدمات مناسب تمام هماهنکی لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به استاندار سازی هتل ها و اماکن اقامتی استان خاطرنشان کرد بازدیدهای منظمی از اماکن گردشگری و اقامتی قبل از آغاز سفرهای تابستان صورت گرفته است تا مسافران از خدمات مناسبی برخوردار شوند و سفری خوب و به یاد ماندنی را در استان آذربایجان شرقی تجربه کنند.
حمزه زاده افزود: با مصادف شدن ایام تعطیلات عید فطر با روزهای پایانی هفته و افزایش حجم ورودی گردشگران، هتل ها، مهمانپذیرها، کمپ های گردشگری، خانه های معلم و مدارس استان، آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران را دارند.
وی تصریح کرد: بهبود کمی و کیفی وضعیت خدمات عمومی مانند سرویس های بهداشتی، ارتقای سطح کیفی تابلوهای اطلاع رسانی و پیش  آگاهی، حضور راهنمایان آموزش دیده گردشگری، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی،  اجرای برنامه تورهای تبریز و استان گردی، برگزاری جشنواره های گوناگون، افزایش توان و ظرفیت ناوگان هوایی، زمینی و ریلی استان در جابجایی گردشگران و … در اولویت برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی برای میزبانی از گردشگران تابستانی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت