صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 6 مرداد, 1403

آگهي مناقصه آبرسانی از رودخانه ارس به شهر مرند

مليات اجرايي آبرسانی از رودخانه ارس به شهر مرند – زون شماره یک ( آبرسانی به مخزن جلفا) و ایستگاه پمپاژ شماره یک ، خط انتقال ، مخزن 5000 متر مکعبی و ساختمانهای جانبی

 

 

آب  عنصری از حیات است که جایگزینی برای آن وجود ندارد

آگهي  مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي

  شركت آب منطقه ‎اي آذربايجان شرقي در نظر دارد پروژه اي با اطلاعات عمومي مشروحه ذيل را از طريق مناقصه به شركت واجد شرايط و صلاحيت دار واگذار نمايد.

1-       كارفرما: شركت آب منطقه‎اي آذربايجان شرقي

2-       دستگاه نظارت: مهندسين مشاور آبران

3-       عنوان پروژه: عمليات اجرايي آبرسانی از رودخانه ارس به شهر مرند – زون شماره یک ( آبرسانی به مخزن جلفا) و ایستگاه پمپاژ شماره یک ، خط انتقال ، مخزن 5000 متر مکعبی و ساختمانهای جانبی

مشخصات كلي پروژه:

ü       احداث یک باب ایستگاه پمپاژ

ü       لوله گذاری 6400 متر با لوله فولادی 800 میلی متر

ü       احداث مخزن ذخیره 5000 مترمکعبی

ü       اجرای ساختمانهای جانبی شامل شیرخانه ها ، ساختمان نگهبانی ، محوطه سازی و دیوارکشی

ü       تهیه متعلقات و اتصالات ، شیرآلات و تجهیزات الکترومکانیکال ایستگاه پمپاژ، مخزن و خطوط انتقال آب ( تهیه الکتروپمپ ها ، لوله های فولادی و بخشی از اتصالات بر عهده کارفرما می باشد )

محل اجرا: استان آذربايجان شرقي- شهرستان جلفا

4-       برآورد هزينة اجراي كار : حدود 1260 میلیارد ريال بر اساس فهارس بهاي پايه هاي سال 1402 محل تامین اعتبار از محل اعتبارات عمرانی بوده و کلیه پرداختها به صورت نقدی می باشد. لازم به ذکر است در صورت تخصیص اعتبارات به صورت اسناد خزانه اسلامی، پیمانکار حق هرگونه اعتراض را از خود سلب مینماید.

5-       مدت اجراي كار: 24 ماه اجرا  و 3 ماه بهره برداری

6-       رشتة كاري مورد نظر : با توجه به برآورد اولیه ، مناقصه گران بایستی  بر اساس مشخصات درج شده در سامانه عوامل نظام فنی و اجرایی کشور (ساجار)دارای ظرفیت خالی از نظر تعداد کار و ظرفیت آزاد ریالی در رشته آب باشد.

7-         مهلت خريد اسناد : مطابق تاریخهای مندرج در سامانه و حداقل دو روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم ( چاپ آگهی نوبت دوم به فاصله هفت روز پس از انتشار آگهي نوبت اول خواهد بود ). 

8-       محل خريد اسناد ارزيابي: خرید اسناد ارزیابی کیفی صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR امکانپذیر میباشد.

9-       مهلت تحويل اسناد تكميل شده : مطابق تاریخهای مندرج در سامانه ( حداقل 15 روز پس از آخرین مهلت فروش اسناد )

10-   بديهي است متعاقباً دعوتنامه كتبي جهت دريافت مابقي اسناد مناقصه به مناقصه گران حائز شرايط ارسال خواهد شد.

11-   متن آگهی درسایت نیزwww.azarwater.ir   موجوداست.

12-   کلیه مناقصه گران موظفند اسناد ارزیابی کیفی را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR طبق موعد زمانی مندرج در سایت تکمیل و بارگذاری نمایند. بدیهی است مراحل ثبت نام و اخذ امضای الکترونیکی با مراجعه به مراکز دفاتر ثبت نام سامانه در استانها و سایر موارد مورد لزوم سامانه نیز بایستی رعایت گردد.

روابط عمومي آب منطقه اي آذربايجان شرقي

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت