جمعه, 27 مهر, 1403

تجلیل از شهروندان نمونه درحوزه شهرداری منطقه هشت تبریز

توسط شهرداری منطقه 8 انجام شد: تجلیل از شهروندان نمونه درحوزه شهرداری منطقه هشت تبریز

طی برنامه ای شهردار منطقه 8 از 4شهروند نمونه و افتخار آفرین تبریزی، که خدمات منحصربفردی در حوزه های مختلف ازائه نموده اند، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 8، در این مراسم حسین منیری فر با قدردانی از شهروندان تلاشگر منطقه تاریخی تبریز گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز یک منطقه تاریخی و فرهنگی بوده و شهروندان ساکن در منطقه ما اکثرا جزو اقشار غنی و با فرهنگ جامعه هستند که بر کیفیت اجرای کارها توجه ویژه دارند.

وی افزود: در انتخاب شهروندان نمونه سطح منطقه 8، افراد زیادی حائز شرایط بودند، که کار ما را در انتخاب شهروندان نمونه سختتر میکرد و در فاز نخست طرح، از 4شهروند نمونه شهرمان تجلیل به عمل می آید.

 

شهردار منطقه 8 در ادامه با برشمردن خدمات شهروندان نمونه منتخب، از حسینی به عنوان خادم مسجد ساز و ایجادکننده سرویس بهداشتی های متعدد در بازار، از شتربانی به عنوان عضو هیات امناء بازار در احیا و مرمت بازار تاریخی، از کفیلی به عنوان موزه ساز خصوصی تبریز که موزه های متعددی در منطقه تاریخی شهر احداث کرده است، از خازن هم به عنوان موسس انجمن خیریه پژواک و بانی اقدامات خیریه متعدد نام برده و وجود این شهروندان را باعث و بانی امور خیر برای شهرمان دانست.
وی افزود: شهر را انسان‌ها تبدیل به شهر نمونه می کنند که ما نیز وظیفه داریم تا از این افراد به نحو احسن تجلیل کنیم.

در پایان این مراسم حاج آقا شتربانی، حاج آقا حسینی، آقای کفیلی و آقای خازن از تلاش های شهردار منطقه هشت تبریز در راستای عمران و آبادانی حوزه مرکزی شهر قدردانی کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانون تبلیغاتی آریانی
یادداشت