پنجشنبه, 1 آذر, 1403

مناقصه خرید یک دستگاه ذخیره ساز دیتادامین

شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي در نظر دارد مناقصه خرید یک دستگاه ذخیره ساز دیتا دامین طبق شرایط و مشخصات فني مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  با شماره مناقصه (شماره سیستمی)  2003001186000026بصورت الکترونیکی برگزار نماید.

آگهي مناقصه عمومي یک مرحله ای با ارزیابی کیفی

الف ) مناقصه گزار : شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي

ب) موضوع مناقصه : شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي در نظر دارد مناقصه خرید یک دستگاه ذخیره ساز دیتا دامین طبق شرایط و مشخصات فني مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  با شماره مناقصه (شماره سیستمی)  2003001186000026بصورت الکترونیکی برگزار نماید.

ج) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه:

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 5.500.000.000 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شكل هاي ذيل ارائه گردد.

1- رسيد بانكي واريز نقدی به حساب IR180100004001116207144952  نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده (بودجه عمومی).

2- ضمانت نامه بانكي (هر دو مورد به نام متقاضي و به نفع شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي )

(به پيشنهادهاي فاقد سپرده،سپرده هاي مخدوش ،سپرده هاي كمترازميزان مقرر، چك شخصي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.)

دـ)محل،زمان و مهلت دريافت اسناد، محل تحويل و گشايش پيشنهادها:

كليه تولید کنندگان داخلی واجد شرایط و یا یکی از نمایندگان رسمی داخلی آنها که داوطلب شركت در مناقصه مي باشند باید در سامانه ستادایران  ثبت نام نموده وگواهی امضای الکترونیکی (توکن)دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ خرید اسنادمناقصه از طریق سامانه(واريز به حساب IR440100004001116204020890 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز وجوه درآمد شرکت های دولتی آب منطقه ای آذربایجان شرقی) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستادایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند              (مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است).

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:

1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب درسامانه ستادایران درج شده است).شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه:  41934 – 021 می باشد.

2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه و اسناد ارزیابی کیفی، ثبت کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی  و پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی)  و… از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت     می باشد.

3- شركت كنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و مدارک و مجوزهای درخواستی و پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) وپاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)وپاکت ج (قیمت پیشنهادی)  درسامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا بصورت سربسته و لاک و مهر شده و بصورت فیزیکی تا مهلت مقرر در سامانه ستادایران  به نشانی تبريز –  بلوار 29 بهمن- شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي –  دفتر حراست  شركت تحویل نمایند.

4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه مزبور در ساعت و تاریخ مقرر در سامانه ستادایران در اتاق كميسيون مناقصه  به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3  گشايش و رسيدگي خواهد شد. تلفن 33382454- 33382440 – 041  

متن آگهي در سایت های     www.azarwater.ir و     http://iets.mporg.ir  و  www.setadiran.ir      درج شده است.

روابط عمومي آب منطقه اي آذر بايجان شرقي

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانون تبلیغاتی آریانی
یادداشت