صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
سه شنبه, 12 تیر, 1403

گزارش تصویری اولین نمایشگاه نقاشی «پریا سراجی» در نگارخانه یاسمی

اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی «پریا سراجی» در نگارخانه یاسمی تبریز با عنوان «رهایی» برگزار شد.

به گزارش صاحب دیوان، این نمایشگاه نقاشی از 26 الی 29 خرداد 1403 در نگارخانه استاد یاسمی میزبان علاقمندان و هنردوستان بود.

پریا سراجی در گفتگو با صاحب دیوان در مورد برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: این اولین نمایشگاه انفرادی من بود که به اولین تجربه‌ام در این زمینه تبدیل شد. علاقمند بودم موضوع رهایی را در بیشتر نقاشی هایی که در نمایشگاه ارائه کرده بودم مثل نقاشی قایق یا کودک و مادر، کودک و گربه، طبیعت ها و چند مورد دیگر نشان بدهم. امیدوارم بیننده عمومی هم مفهوم رهایی را تا حدودی از نقاشی هایم دریافت کرده باشد.

وی در مورد شروع فعالیت های هنری خود ادامه داد: از دوران کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشتم ولی خب شاید آن زمان توجه آنچنانی به هنر و نقاشی در جامعه وجود نداشت و آموزش نقاشی به طور عمومی در دسترس همه نبود و نیست. به همین دلیل دوران کودکی فقط با علاقمندی گذشت و بعد از تحصیل در رشته عمران و گرفتن مدرک کارشناسی و قبولی در مقطع ارشد به طور اتفاقی با آموزشگاه نقاشی در نزدیکی محله خودمان آشنا شدم. چون همیشه علاقه داشتم تا نقاشی را دنبال کنم، ثبت نام کرده و طراحی را شروع کردم و البته رشته دانشگاهی‌ام را هم ادامه ندادم. تا اینکه بعد از سه سال فعالیت هنری و با حمایت همسرم به آموزش و نقاشی، امسال اولین نمایشگاه انفرادی خودم را برگزار کردم.
گفتنی است؛ پریا سراجی هنرمند جوان تبریزی متولد ۱۳۷۵ است که پس از سه سال فعالیت هنری مستمر اولین نمایشگاه انفرادی خود را در گالری یاسمی تبریز برگزار کرد.
گوشه ای از این نمایشگاه نقاشی را مشاهده می‌کنید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت