صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
یکشنبه, 18 شهریور, 1403

راه اندازی اولین منطقه آزاد هوشمند کشور با همکاری شرکت دانش بنیان تبریزی

به منظور ایجاد اولین منطقه آزاد هوشمند در کشور، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پارلار ایمن هوشمند و منطقه آزاد چابهار در تبریز منعقد شد.

به گزارش صاحب دیوان، هلدینگ صنایع صبح پارلار آسیا تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پارلار ایمن هوشمند از شرکتهای وابسته هلدینگ صنایع صبح پارلار و منطقه آزاد چابهار به منظور ایجاد اولین منطقه آزاد هوشمند در کشور با محوریت هوشمندسازی و مدیریت یکپارچه فرآیندهای اداری، مدیریت هوشمند مصرف انرژی، هوشمندسازی ابنیه، ساختمانها و صنایع موجود و استفاده از انرژی های نو جهت چابکسازی این منطقه به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با حضور فاتح، فرماندار تبریز، جعفر صبحی، رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع صبح پارلار آسیا، حمیرا ریگی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مسعود بنابیان، نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز و رضا خوشرنگ، مدیرعامل شرکت پارلار ایمن هوشمند، به امضا رسید. در این مراسم، مدیران واحدهای صنعتی از استان نیز حضور داشتند

این همکاری می‌تواند گامی مؤثر در جهت توسعه فناوری‌های نوین و ارتقاء کارایی منطقه آزاد چابهار باشد و نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای این منطقه ایفا نماید. افزون بر این، تفاهم‌نامه مذکور می‌تواند به اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی شهرستان تبریز نیز کمک شایانی نموده و فرصت‌های جدیدی را برای صنایع و جوانان و نیروهای متخصص این منطقه فراهم آورد.

گزارشی کوتاه از مراسم امضای این تفاهم نامه را مشاهده می‌کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانون تبلیغاتی آریانی
یادداشت