جمعه, 27 مهر, 1403

بافت تاریخی تبریز تبدیل به شوخی شده است

انتقاد تند دکتر روح الله رشیدی عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز از مدیرکل اوقاف و امور خیریه

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: بافت تاریخی تبریز به شوخی تبدیل شده است. فاجعه ای که در والمان روی داد و در داخل بافت تاریخی شروع به ساخت و ساز کردند و اقداماتی که در باغ گلستان صورت گرفت و الان که این بحث درمورد مقبره الشعرا به میان آمده است. همه مضحکه خاص و عام شده‌ایم.
به گزارش آذرقلم به نقل از ایسنا، روح الله رشیدی گفت: روز گذشته مصاحبه ای از مدیر کل محترم اوقات و امور خیریه در مورد محدوده مقبره الشعرا، ثقه الاسلام و حیدر تکیه‌سی دیدیم؛ ظاهرا احداث زیرگذر در آن منطقه مطرح شده است.
وی ادامه داد: مثل اینکه بعد از تخریب بافت تاریخی والمان و باغ گلستان نوبت به محدوده مقبره الشعرا رسیده است. اما باید بگویم این طرح های بلند پروازانه هیچ کمکی به شهر نخواهد کرد و فقط درحد ایده‌ها و آرزوها است.
وی افزود: شهرداری تاکنون بالای ۱۲۰ میلیارد تومان برای مقبره الشعرا هزینه کرده است و اگر در آخر مسئول آن اوقاف است از الان پا پیش بگذارد و خودشان هزینه کنند.
وی بیان کرد: بافت تاریخی در تبریز به شوخی تبدیل شده است. فاجعه ای که در والمان روی داد و در داخل بافت تاریخی شروع به ساخت و ساز کردند و اقداماتی که در باغ گلستان صورت گرفت و الان که این بحث درمورد مقبره الشعرا به میان آمده است. همه مضحکه خاص و عام شده‌ایم.

آذرقلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانون تبلیغاتی آریانی
یادداشت