صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
دوشنبه, 25 فروردین, 1404

آگهی مناقصه احداث پل و خیابان سازی شرکت شهرک های صنعتی استان

 آگهي مناقصه احداث پل ،جدول گذاري،زيرسازي و تهيه و اجراي آسفالت در شهركهاي صنعتي بستان آباد 

  شركت شهرك هاي صنعتي استان آذربايجان شرقي                                                                   آگهي مناقصه                                                                               شماره :102474
  شرح مناقصه نوع برگزاري مناقصه مدت اجرا فهرست بهاء پايه مبلغ تضمين (ميليون ريال) مبلغ برآورد اوليه (ريال) حداقل پايه و رشته مورد نياز آگهي مناقصه (نوبت) نوع طرح قيمت اسناد (هزارتومان)
1 احداث پل ،جدول گذاري،زيرسازي و تهيه و اجراي آسفالت در شهركهاي صنعتي بستان آباد 1 و 2 عمومی یک مرحله اي فشرده  با ارزیابی كيفي ساده و ارائه سابقه  کار مرتبط و مشابه و متناسب همراه با ريز كاركردهاي مالي و رضايتنامه 7 ماه راه و باند فرودگاه و زيرسازي راه آهن 8745 174894958196 5 راه و باند اول عمراني 185
2 خيابان سازي، جدول گذاري و آسفالت ريزي در شهرك صنعتي كاغذكنان عمومی یک مرحله اي فشرده  با ارزیابی كيفي ساده و ارائه سابقه  کار مرتبط و مشابه و متناسب همراه با ريز كاركردهاي مالي و رضايتنامه 7 ماه راه و باند فرودگاه و زيرسازي راه آهن 3645 72899519318 5 راه و باند اول غير عمراني 220
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت(  www.setadiran.ir  ) انجام خواهد شد.  * اسناد از تاریخ26/12/1403  تا حداكثر ساعت 13:00 به تاريخ 30/12/1403 به فروش می رسد. تهیه اسناد صرفاً از طريق سامانه ستاد ايران مورد قبول است .
در زمان بارگذاري اسناد در سامانه، بار گذاري كليه مدارك درخواست شده علي الخصوص سوابق كاري و رضايتنامه هاي مربوطه و آگهي آخرین تغییرات شرکت با مشخص بودن صاحبان امضاء و شناسه ملي شركت همراه با کارت ملی و شناسنامه، الزامی مي باشد. پاكت “ج” پس از ارزيابي كيفي و بررسي سوابق كاري مرتبط و رضايتنامه هاي مربوطه بازگشايي خواهد شد. شماره حساب جهت خرید اسناد 4001105204019119  نزد بانک مركزي مي باشد.
مهلت تسلیم اسناد: مهلت تسلیم اسناد از تاریخ30/12/1403  تا حداکثر ساعت  13:00  تاريخ  16/01/1404  بوده و زمان بازگشایی پاکات ب جهت ارزيابي از ساعت 13:05 تاريخ 16/01/1404 شروع شده و پاكات ج در تاريخ20/01/1404  ساعت 14:00 در محل شركت بازگشايي خواهد شد. شایان ذکر است دریافت اسناد توسط سامانه فقط تا ساعت 13 تاریخ مذکور امكان پذير می باشد و بعد از ساعت مذکور اسناد قابل بارگذاري نخواهد بود( آدرس محل تحويل پاكت الف پس از بارگذاري در سامانه، به همراه  رتبه پرينت شده به روز كه در روي پاكت الف قرار گرفته: تبریز- خیابان آزادي- تقاطع گلگشت- كوي شفا- کوچه زیبا- جنب کلینیک گلکشت- پلاك 4- شرکت شهرکهاي صنعتی استان آذربایجان شرقی- امور پیمان و رسيدگي).
  سایر شرایط: هزینه آگهي روزنامه و سامانه ستاد ايران بر عهده برنده مناقصه می باشد. براي کسب اطلاعات بیشتر با شماره  33379414-041( امور پیمان و رسيدگي ) تماس حاصل فرمائید. در ضمن یک نسخه از آگهی در وب سايت شركت(eaiec.ir) و همچنين در سایت مناقصات كشوري( HTTP://iets.mporg.ir  )  قابل مشاهده می باشد.
   امور پيمان: مير مسعود كاظمي ‌‌‌‌                                                     سرپرست معاونت فني: محمد علي گندمي حق                          مدير عامل و رئيس هيئت مديره: سهراب فيض زاده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانون تبلیغاتی آریانی
یادداشت