صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
پنجشنبه, 9 فروردین, 1403

بهره‌برداری از پل روگذر شهید فلاحی توسط شهروندان

پل روگذر شهید فلاحی (ارتش) عصر امروز بدون تشریفات و توسط شهروندان تبریزی طبق وعده شهرداری و در موقع مقرر به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صاحب دیوان، یعقوب هوشیار در این باره اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی که یکی از پروژه‌های راکد شهرداری تبریز بود  و در طی دو سال گذشته تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در مدت زمان نزدیک به پنج ماه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: با بررسی وضع موجود پروژه روگذر شهید فلاحی، پیمانکار این پروژه خلع ید شده و ادامه کار به سازمان عمران شهرداری تبریز واگذار شد.
یعقوب هوشیار تأکید کرد: تلاش داریم در اجرای پروژه‌های عمرانی از توان تخصصی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه  شهرداری بهره ببریم.
شهردار تبریز از تلاش‌های شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی  سازمان عمران شهرداری تبریز در تکمیل سریع این پروژه و تحویل آن به شهروندان قدردانی کرد.
تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی یا همان ارتش به طول ۵۵۰ متر به طول عرشه ۱۹۰ متر و عرض ۱۶ متر در هفت دهانه و با ۸۰ شمع اجرایی شده و عصر امروز به بهره‌برداری رسید
این پروژه با هزینه‌ای در حدود ۵۰ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و بر اساس روزشمار نصب‌شده عصر امروز بدون هیچگونه تشریفاتی توسط  شهروندان به بهره‌بر داری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت