صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 1 اردیبهشت, 1403

برگزاری اکسپوی خط و خوشنویسی در سال ۱۴۰۲

شهردار تبریز گفت: اکسپوی خط و خوشنویسی یکی از رویدادهای فرهنگی شهرداری است که با مشارکت منطقه ۵ و با هدف تحقق شعار کارکرد اجتماعی شهرداری برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

به گزارش صاحب دیوان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار کرد: اکسپو و نمایشگاه خط و خوشنویسی محلی برای عرضه و فروش محصولات فرهنگی هنرمندان خطاط و خوشنویس تبریز خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های اجرا شده فرهنگی و اجتماعی در مناطق می‌تواند در سال‌های آتی به صورت رویداد منطقه‌ای و حتی در سطح ملی برگزار شود.

هوشیار خاطرنشان کرد: اهمیت برنامه های فرهنگی و اجتماعی کمتر از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر نیست که در این راستا مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به مقوله کارکرد اجتماعی در بودجه سال آینده اهمیت داده‌اند.

وی یادآور شد: اگر مدیریت شهری بتواند موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی را در جامعه نهادینه کند، اقدام مثبتی در کارنامه این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز خواهد بود.

شهردار تبریز تأکید کرد: مناطق ملزم به ارائه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی و پیش‌بینی ردیف بودجه برای کارکردهای اجتماعی در سال ۱۴۰۲ شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت