صاحب‌دیوان، پایـگاه خبــری و تحلیلی تاریخ و فـرهنگ ایران

پارس وی دی اس
شنبه, 1 اردیبهشت, 1403

قصه ی قهرمان من تو هستی

نوشته: هلن پاتوک
با صدا و روایت: آتنا میمنت نژاد

کتاب قهرمان من تو هستی، داستانی از یک موجود خیالی دوست‌داشتنی به‌نام «آریو» را حکایت می‌کند و برای آسایش و راهنمایی خوانندگان در طی زمان نامشخصی که در آن به سر می‌بریم، طراحی شده و با همکاری بیش از ۵۰ سازمان بین‌المللی بشردوستانه از جمله سازمان بهداشت جهانی (W.H.O) تولید شده است.
در مراحل تحقیق و توسعه‌ی پروژه‌ی این کتاب، بیش از یک هزار و 700 کودک، والدین، مراقبان و معلمان از سراسر جهان، تجربیات و چالش‌های مقابله با همه‌گیری کرونا ویروس را به اشتراک گذاشتهاند و شبکه‌ی گسترده‌ای برای اطمینان از این‌که نویسنده و تصویرگر هلن پاتوک و تیم پروژه بتوانند داستانی تولید کنند که کودکانی از هر ملیت و قاره‌های مختلف با آن ارتباط برقرار کنند، ساخته شد.
این کتاب از طریق کمیته‌ی ناظر سازمان بهداشت جهانی توسط هلن پاتوک تالیف و در انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل توسط ماهرخ سپهوند ترجمه شده و مهران محمدی مدیر مسوول انتشارات آن را تنظیم کرده است.
مرکز انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل این اثر را به‌منظور عمل به تعهدات اجتماعی و در راستای فرهنگ‌سازی برای مقابله با هر نوع بیماری و به‌ویژه کرونا منتشر کرده که در آن نگاهی به بحران جدید مربوط به شیوع کرونا شده و در جست‌وجوی آن است که کودکان شش تا ۱۱ ساله، چگونه می‌توانند با کووید ـ 19 مبارزه و خود، خانواده و دوستان‌شان را در مقابل این ویروس محافظت کنند؛ هم‌چنین در این کتاب به نحوه‌ی مدیریت احساسات در مواجهه با یک واقعیت جدید اشاره شده است.

رسانه صاحب دیوان برای انتشار سریع این داستان در رسانه های دیجیتال و فضای مجازی اقدام به تولید داستان صوتی آن نمود. این داستان توسط سرکار خانم آتنا میمنت نژاد، صداپیشه کودک رسانه صاحب دیوان اجرا گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت